måndag 24 november 2008

Poopy day

Jag vill så jävla gärna ha en blogg. Helt sjukt mycket faktiskt, har jag tänkt på senaste dagarna. Fast nu, i skrivande stund är jag nästan beredd på att ta tillbaka det. 
Hela grejen är ju ganska naiv egentligen, att jag tror mig kunna tillföra någonting och kunna skriva blogginlägg som inte är; a) inlägg som handlar om vad jag har ätit, vad jag pluggar, hur tråkigt jag har osv. eller b) känslosamma textrader från valfri sarah records-singel som beskriver precis hur jag känner så att den möjliga läsaren inte ska förstå någonting. c) inlägg som detta, som inte bara pekar på att jag hatar mig själv utan även andra människor.
blir nog en bra blogg.
hejhej.

1 kommentar:

Camilla & Cissi sa...

skriv bara, för helvete skriv! och fixa så att alla kan kommentera. eller be din tekniska vän camilla fixa så att alla kan kommentera